Proces rekrutacji składa się z następujących etapów:
ZGŁOSZENIE DO PROJEKTU
- Zgłoszenie do projektu następuje w trakcie trwającej rundy poprzez wypełnienie w systemie www.zielonerekomendacje.pl Formularza rekrutacyjnego przedsiębiorcy (załącznik nr 1).
- Po otrzymaniu informacji od Operatora o wstępnym zakwalifikowaniu przedsiębiorstwa do projektu, przedsiębiorca wypełni udostępnione w systemie pozostałe dokumenty rekrutacyjne tj:
– załącznik nr 2 (oświadczenie o statusie przedsiębiorstwa);
– załącznik nr 3 (formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis);
– załącznik nr 4 (oświadczenie dotyczące otrzymanej pomocy de minimis);
– załącznik nr 5 (formularz zgłoszeniowy uczestnika) + kserokopia umowy o pracę + ZUS DRA za 3 ostatnie miesiące
– załącznik nr 9 (wzór klauzuli informacyjnej Instytucji Pośredniczącej)
– załącznik nr 10 (wzór klauzuli informacyjnej Instytucji Zarządzającej)
– załącznik nr 11 (wskazanie numeru konta bankowego do wypłaty refundacji)
– umowę spółki cywilnej lub jawnej, a w przypadku spółki akcyjnej lub spółki europejskiej, umowę spółki lub uchwały wspólników lub inne dokumenty wskazujące skład akcjonariatu lub wspólników podmiotu, w sytuacji, gdy dane te nie są ujawnione w KRS;
– sprawozdania finansowe za okres 3 ostatnich zamkniętych lat obrachunkowych, tj. za 2024 r., 2023 r., 2022 r. (w przypadku Przedsiębiorcy/Przedsiębiorczyni działających krócej, za okres ostatnich zamkniętych lat obrotowych), sporządzonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, z późn. zm.) – dotyczy sytuacji, w której Przedsiębiorca/Przedsiębiorczyni ma obowiązek sporządzania sprawozdań finansowych na podstawie przepisów o rachunkowości;
– PIT-36/zestawienia księgi przychodów i rozchodów/ewidencji przychodów (podmioty rozliczające się ryczałtowo)/decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego lub potwierdzenie przelewu podatkowego (podmioty rozliczające się na podstawie karty podatkowej) za okres ostatnich 3 zamkniętych lat obrotowych (w przypadku firm działających krócej, za okres ostatnich zamkniętych lat obrotowych) – jeśli dotyczy
Termin rozpatrzenia dokumentów rekrutacyjnych przedsiębiorcy wynosi 14 dni kalendarzowych od momentu zakończenia rundy.
HARMONOGRAM NABORÓW:
Lipiec 2025 – EDUCATOR L.B. CENTRUM KSZTAŁCENIA – 14.07.2025
Sierpień 2025 – ProcessTeam Sp. z o.o.
Wrzesień 2025 – EDUCATOR L.B. CENTRUM KSZTAŁCENIA
Październik 2025 – ProcessTeam Sp. z o.o.
Luty 2026 – EDUCATOR L.B. CENTRUM KSZTAŁCENIA
Marzec 2026 – ProcessTeam Sp. z o.o.
Kwiecień 2026 – EDUCATOR L.B. CENTRUM KSZTAŁCENIA
Maj 2026 – ProcessTeam Sp. z o.o.
Czerwiec 2026 – EDUCATOR L.B. CENTRUM KSZTAŁCENIA
Sierpień 2026 – ProcessTeam Sp. z o.o.
Wrzesień 2026 – EDUCATOR L.B. CENTRUM KSZTAŁCENIA
Październik 2026 – ProcessTeam Sp. z o.o.
Luty 2027 – EDUCATOR L.B. CENTRUM KSZTAŁCENIA
Marzec 2027 – ProcessTeam Sp. z o.o.
Kwiecień 2027 – EDUCATOR L.B. CENTRUM KSZTAŁCENIA
Czerwiec 2027 – ProcessTeam Sp. z o.o.
Lipiec 2027 – EDUCATOR L.B. CENTRUM KSZTAŁCENIA
Wrzesień 2027 – ProcessTeam Sp. z o.o.
Październik 2027 – EDUCATOR L.B. CENTRUM KSZTAŁCENIA
PODPISANIE UMOWY WSPARCIA
Po zakwalifikowaniu się Przedsiębiorcy/Przedsiębiorczyni do udziału w Projekcie następuje podpisanie Umowy wsparcia.